grafika

SÍLA JEDNODUCHOSTI

Ačkoliv štětec a brava jsou mému srdci i ruce nejbližší, vždycky jsem nacházela zálibu v technologiích. Během studií jsem se s nimi setkávala, později je využívala pro vlastní potřebu. Teprve o řadu let později, když jsem začala spolupracovat s divadly jako arts manager, se mi tato dovednost připomněla. A zjistila jsem, že mi to docela jde. Od té doby tvoří počítačová grafika, ať už reklamní nebo propagační, web design či brand nebo ilustrace, významnou podíl na mojí výtvarné práci.

Reklamní a propagační grafika

Kultura a divadlo zejména jsou mi blízé. Z různých projektů a spoluprací vykrystalizovalo několik, které jsem si ponechala až do současnosti. Patří mezi ně především hudební a audiovizuální projekt renesančního petra Opava MODERATORR nebo pražské avantgardní činoherní studio Divadlo Kámen, pro které jsem vytvořila vizuální identitu a připravuji jim veškeré grafické materiály. V  minulosti jsem spolupracovala například s Divadlem Josefa Kajetána Tyla v Plzni, legendárním pražským jazzovým klubem Reduta, RockOperou Praha, Divadlem Pod Kloboukem nebo s projektem Opera lidem manželů Hůlkových. Velmi jsem si užila grafickou spolupráci se STAND UP show KOZUB: BEZ URÁŽKY!

Ilustrace a digitální kresba

Zjistila jsem, že od tužky a štětce není daleko ke grafickému tabletu a peru. Digitální kresbu využívám velmi často při skicování kompozic pro svoje obrazy nebo pro zakázky. Umožňuje snadno editovat jednotlivé kroky a provádět úpravy. Postupně jsem začala využívat digitální kresbu jako svébytný nástroj pro své pojetí propagační grafiky. Baví mě věci dělat jinak. Naopak v ilustraci jsem poměrně nováček, kromě několika drobných spoluprací jsem první větší cyklus vytvořila teprve nedávno, v roce 2022. Konkrétně se jednalo o ilustrace k jednomu z dílů knižní série Leviar – Králova mlha autora Aleše Diviše.

digitální kresba

web design

Začalo to úplně obyčejně – potřebovala jsem web. A protože razím trochu ještnou zásadu, že nejlépe si věci člověk udělá sám, naučila jsem se pracovat s wordpressem a postupně s dalšími nástroji pro editaci webu. A od té doby jsem, zatímco ten svůj již sedm let zdokonaluji, vytvořila řadu webových stránek pro svoje zákazníky.

logo a brand

Podstatou loga je zkratka, elipsa, chcete-li. Umění zkratky je dovednost, které se jako malířka učím celý život. Pomocí mála říci vše. A při tvorbě logotypů to platí násobně.

Logo

ig_2

atelier blanka kremenova

atelier kremenova

posta

info@blankakremenova.com

© Blanka Křemenová 2024

grafika

Síla jednoduchosti

 

Ačkoliv štětec a brava jsou mému srdci i ruce nejbližší, vždycky jsem nacházela zálibu v technologiích. Během studií jsem se s nimi setkávala, později je využívala pro vlastní potřebu. Teprve o řadu let později, když jsem začala spolupracovat s divadly jako arts manager, se mi tato dovednost připomněla. A zjistila jsem, že mi to docela jde. Od té doby tvoří počítačová grafika, ať už reklamní nebo propagační, web design či brand nebo ilustrace, významnou podíl na mojí výtvarné práci.

Reklamní a propagační grafika

Kultura a divadlo zejména jsou mi blízé. Z různých projektů a spoluprací vykrystalizovalo několik, které jsem si ponechala až do současnosti. Patří mezi ně především hudební a audiovizuální projekt renesančního petra Opava MODERATORR nebo pražské avantgardní činoherní studio Divadlo Kámen, pro které jsem vytvořila vizuální identitu a připravuji jim veškeré grafické materiály. V  minulosti jsem spolupracovala například s Divadlem Josefa Kajetána Tyla v Plzni, legendárním pražským jazzovým klubem Reduta, RockOperou Praha, Divadlem Pod Kloboukem nebo s projektem Opera lidem manželů Hůlkových. Velmi jsem si užila grafickou spolupráci se STAND UP show KOZUB: BEZ URÁŽKY!

Ilustrace a digitální kresba

Zjistila jsem, že od tužky a štětce není daleko ke grafickému tabletu a peru. Digitální kresbu využívám velmi často při skicování kompozic pro svoje obrazy nebo pro zakázky. Umožňuje snadno editovat jednotlivé kroky a provádět úpravy. Postupně jsem začala využívat digitální kresbu jako svébytný nástroj pro své pojetí propagační grafiky. Baví mě věci dělat jinak. Naopak v ilustraci jsem poměrně nováček, kromě několika drobných spoluprací jsem první větší cyklus vytvořila teprve nedávno, v roce 2022. Konkrétně se jednalo o ilustrace k jednomu z dílů knižní série Leviar – Králova mlha autora Aleše Diviše.

Webdesign

Začalo to úplně obyčejně – potřebovala jsem web. A protože razím trochu ještnou zásadu, že nejlépe si věci člověk udělá sám, naučila jsem se pracovat s wordpressem a postupně s dalšími nástroji pro editaci webu. A od té doby jsem, zatímco ten svůj již sedm let zdokonaluji, vytvořila řadu webových stránek pro svoje zákazníky.

Logo a brand

Podstatou loga je zkratka, elipsa, chcete-li. Umění zkratky je dovednost, které se jako malířka učím celý život. Pomocí mála říci vše. A při tvorbě logotypů to platí násobně.

atelier blanka kremenova

info@blankakremenova.com

atelier blanka kremenova

© Blanka Křemenová 2024

grafika

Reklamní a propagační

grafika

Kultura a divadlo zejména jsou mi blízé. Z různých projektů a spoluprací vykrystalizovalo několik, které jsem si ponechala až do současnosti. Patří mezi ně především hudební a audiovizuální projekt renesančního petra Opava MODERATORR nebo pražské avantgardní činoherní studio Divadlo Kámen, pro které jsem vytvořila vizuální identitu a připravuji jim veškeré grafické materiály. V  minulosti jsem spolupracovala například s Divadlem Josefa Kajetána Tyla v Plzni, legendárním pražským jazzovým klubem Reduta, RockOperou Praha, Divadlem Pod Kloboukem nebo s projektem Opera lidem manželů Hůlkových. Velmi jsem si užila grafickou spolupráci se STAND UP show KOZUB: BEZ URÁŽKY!

Ilustrace a digitální kresba

Zjistila jsem, že od tužky a štětce není daleko ke grafickému tabletu a peru. Digitální kresbu využívám velmi často při skicování kompozic pro svoje obrazy nebo pro zakázky. Umožňuje snadno editovat jednotlivé kroky a provádět úpravy. Postupně jsem začala využívat digitální kresbu jako svébytný nástroj pro své pojetí propagační grafiky. Baví mě věci dělat jinak. Naopak v ilustraci jsem poměrně nováček, kromě několika drobných spoluprací jsem první větší cyklus vytvořila teprve nedávno, v roce 2022. Konkrétně se jednalo o ilustrace k jednomu z dílů knižní série Leviar – Králova mlha autora Aleše Diviše.

Webdesign

Začalo to úplně obyčejně – potřebovala jsem web. A protože razím trochu ještnou zásadu, že nejlépe si věci člověk udělá sám, naučila jsem se pracovat s wordpressem a postupně s dalšími nástroji pro editaci webu. A od té doby jsem, zatímco ten svůj již sedm let zdokonaluji, vytvořila řadu webových stránek pro svoje zákazníky.

Logo a brand

Podstatou loga je zkratka, elipsa, chcete-li. Umění zkratky je dovednost, které se jako malířka učím celý život. Pomocí mála říci vše. A při tvorbě logotypů to platí násobně.

atelier blanka kremenova

ig_2

atelier blanka kremenova

posta

info@blankakremenova.com

© Blanka Křemenová 2024